wtorek, 27 października 2015

Anoreksja...



Witam wszystkich! Dzisiaj w ten cudowny wtorkowy wieczór, chciałabym pogadać z Wami na dość trudny, ale też bardzo delikatny temat, a mianowicie: anoreksja. Bardzo zainteresował mnie ten temat, ponieważ ostatnio wypożyczyłam książkę pod tytułem „Chuda” Judith Fathallah. Książka opowiada o nastoletniej dziewczynie, która bardzo pragnęła schudnąć i robiła wszystko, aby osiągnąć swój cel, niestety doprowadziło to do nieszczęsnej choroby - anoreksji. Anoreksja to bardzo poważne zaburzenia odżywania się. Młode, szczupłe dziewczyny głodzą się, ponieważ wydaje im się, ze są okropnie grube, bo to podpowiada im ich umysł. To złudzenie. Walka z tą chorobą jest niezmiernie trudna, wyczerpująca oraz bardzo długa. Wymaga ogromnego nakładu pracy ze strony osoby chorej i jej najbliższych. Nie należy poddawać się podczas walki z anoreksją, gdyż prowadzi ona nawet do śmierci. Warto wiedzieć więcej na ten temat, ponieważ możemy uratować komuś życie. Mam nadzieję, że chociaż trochę przybliżyłam Wam temat anoreksji. Życzę Wam spokojnego wieczoru. Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz