środa, 13 lipca 2016

Recenzja książki...

Cześć kochani!
Jak się miewacie? Ja całkiem dobrze. Dzisiaj przybywam do Was z kolejną recenzją książki. W najbliższym czasie pojawi się ich jeszcze klika, ponieważ wypożyczyłam parę fajnych książek i chciałabym podzielić się z Wami wrażeniami po ich przeczytaniu. Lektura, o której chce Wam trochę opowiedzieć. Nosi tytuł "Córka Nomadów", a jej autorką jest Waris Dirie. Jakiś czas temu wrzuciłam na bloga recenzję powieści właśnie jej autorstwa, pod tytułem "Kwiat pustyni", a kiedy szukałam książek w bibliotece odkryłam, że autorka napisała jeszcze dwie inne historie oprócz ''Kwiatu pustyni''. Stwierdziłam, że muszę je koniecznie wypożyczyć i przeczytać. Książka "Córka Nomadów" opowiada o podróży Waris do swojej ojczyzny, do której powróciła po dwudziestu latach. Przez tak ogromny odstęp czasu, Waris bardzo tęskniła za swoją rodziną, a najbardziej za swoją ukochaną matką. Kobieta nie wie czego ma się spodziewać, kiedy odwiedzi rodzinę po tak długim czasie. Jak tylko dociera do swojej rodziny, wszyscy cieszą się z jej odwiedzin, a najbardziej jej matka. Waris spędza cudowny czas w gronie rodzinnym, a kiedy przychodzi dzień powrotu, jest jej przykro, że znowu musi rozstać się z bliskim. Jeśli chcecie poznać dokładne szczegóły podróży, Waris do jej ojczyzny, koniecznie przeczytajcie tą książkę bo na prawdę warto. Gorąco Wam polecam tego typu historie, ponieważ one pokazują nam, z jakimi problemami muszą walczyć ludzie w odległych krajach, a także jaka jest nasza postawa wobec nich. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz